Despre întâmplări și oameni frumoși

cursuri de online

Să-ți povestesc o întâmplare personală.
După cum ziceam în articolul anterior (Îți mai amintești când...), orice lucru, oricât de mărunt ar fi, va avea un efect poate mai mare decât crezi în viața ta. Cu toate că încă nu întrevăd 100% efectul acestei întâmplări, pot să pun pariu că nu se va lăsa așteptat prea mult. Vorbesc aici despre curiozitatea de a încerca niște cursuri care m-au scos din zona de confort mai mult decât mă așteptam.
Undeva înainte de începutul lui martie, am zis să caut niște cursuri de marketing digital. Motivul real se leagă de simpla dezamăgire că, deși faci un milion de alte cursuri pe specializarea ta, niciodată nu e de ajuns pentru stimabilii angajatori, dar ăsta e un alt subiect - și poate puțin pueril? E de gândit.
În fine, printre primele căutări pe tatăl Google am dat peste Rezistența Online, o firmă, o echipă și o familie de oameni frumoși care sunt „pasionați de mediul online și specializați în cursuri de marketing online și optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare”, ca să îi citez direct.

Ce părere am eu?


Merită, frate. Pot spune cu mâna pe inimă că am trecut de la niște baze ale marketingului online la cele mai detaliate lucruri din e-commerce, lucruri care m-au pus pe gânduri. Mi s-a părut uimitor că în spatele unui amărât de site se ascund „sânge, lacrimi și sudoare”, ca să fiu poetică. Și nu, nu cred că exagerez. După toate astea, pot spune că am un mare respect pentru oamenii din online, care țin în picioare tot ce reprezintă frumoasa noastră eră a tehnologiei. Desigur, e un dar să fii programator, dar unde am ajunge dacă nu ar fi și cei ca acești traineri minunați din Rezistența Online care să ne învețe și pe noi, „muritorii”, cu ce se mănâncă online-ul ăsta în care ne afundăm creierii în fiecare zi?
Cred că nu prea departe.
Un mic, minuscul exemplu este acest blog. Jur, n-aș fi crezut că drumul unui blog este atât de lung și întortocheat. Eram cam reticentă la început, am zis că n-ajung nicăieri, e doar de distracție, dar după doar trei weekenduri sunt mai hotărâtă ca oricând să profit la maximum de toate informațiile primite și să-mi încerc limitele. S-ar putea să fiu uimită de rezultate. Și totul datorită unei mici mulțimi de oameni pe care i-am întâlnit din pură întâmplare în primul weekend al lui martie. Și mai ales datorită unor traineri grozavi. Și multă răbdare și mult sprijin.
Așadar, prin urmare și în concluzie, o mică întâmplare a dus la niște rezultate frumoase: am întâlnit niște oameni frumoși, am aflat mai multe lucruri decât mă așteptam, am primit încurajări (practic, de la niște străini) și mi-am deschis ochii în ceea ce privește lumea asta, țata asta, blogul ăsta, și în ceea ce mă privește personal.
Din partea mea, un mare FELICITĂRI cu steluță pentru echipa Rezistența Online, dar și tuturor celor pe care i-am întâlnit la „masa dreptunghiulară din sala de curs”. Sunteți cu toții niște oameni frumoși. Și nu mă scuz pentru repetiție.

PS: Depășește-ți limitele oricând ai ocazia. Șansele sunt că vei fi suprins.

Comentarii

Postări populare